pühapäev, 27. aprill 2014

                        Minu õppetöö analüüs

Minu hinded koolis on üldiselt head. Küll on aineid millega ma pole päris rahul. Need on eesti keel, vene keel ja ajalugu. Eesti keele hinded on alla viinud tööd, kus tuleb parandada kellegi lugu (pana komasid, õigekirjavead jne). Vene keele kohta halvasti öelda ei saa, sest rohkem on häid hindeid kui halbu, aga need on kõigest väikesed sõnadetööd. Suuremad tööd tekitavad päris kõvasti raskusi. Ajaloos tekitab muret see, et mul on ainult 2 hinnet: hea ja halb.
Head hinded on mul aga geograafias, loodusõpetuses, kehalises, töö õpetuses ja saksa keeles. Need ei tekita raskusi ja pakuvad huvi.
Varsti on tulemas kooliaasta lõpp ja osade õppeainete hinded on poolikud: matemaatika ja inglise keel. Mõlemas tuleb kindlast pingutada, sest hetkel olevad hinded ei vasta minu võimetele.

Suuri kooliväliseid saavutusi mul ei ole. Võitsin koolikorvpallis 2. koha ja Nike jooksul 7. koha. Veel võib arvestada kontserte kus ma esinenud olen.

Sellest aastast jäi mulle kõige rohkem meelde klassiöö ja kooli- ning koorilaager.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar