teisipäev, 4. veebruar 2014

Kirjutis arvuti kohta


  1. Minu tulevane arvuti peaks jooksma Windows 8 peal. Protsessor oleks Intel Core i5, millel oleks vesijahutus ja videokaart MSI GeForce GTX 660 GAMING. Kõvakettaks valisin Seagate Barracuda SV35 500GB. Emaplaadiks oleks Gigabyte Socket AM3+, kuid ma pole kindel kas sellel on vesijahutuse jaoks õige socket. Mälus oleks 2 Curciali 1600MHz 2GB kaarti ja 2 1GB'st vanast arvutist. Korpus oleks Cooler Master Elite 430. Peale selle on mul olemas 32" HP monitor, hiir ja klaviatuur.
  2. Arvutit kasutan ma selleks, et mängida arvutimänge, lugeda e-maile, uudiseid, vaadata videoid. Peale selle ka väiksemad asjad.
  3. Kasutan arvutis Facebook'i, YouTube'i, gMail'i ja palju erinevaid mänge.
  4. Oskan arvutis kasutada internetti, piraattarkvara, teisaldada viiruseid, lihtsamate programmide muutmist jne. Tahaksin osata programmeerida ja häkkida keerulisemaid faile.
  5. Interneti turvalisus ei ole minu jaoks probleem, kuigi olen sealt saanud viiruseid.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar